FAQ

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

1. Πώς να επιβεβαιώσετε το email και τον αριθμό τηλεφώνου σας;

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να επιβεβαιώσετε το email σας:
Συνδεθείτε στο προφίλ σας στον ιστότοπο.
Κάντε κλικ στο κουμπί “Επιβεβαίωση email”.
Θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο, κάντε κλικ σε αυτό. Εάν δεν υπάρχει email στα εισερχόμενά σας, ελέγξτε τον φάκελο “Ανεπιθύμητα”.
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την επαλήθευση — επικοινωνήστε με την υποστήριξη .

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να επιβεβαιώσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας:
Συνδεθείτε στο προφίλ σας στον ιστότοπο.
Πληκτρολόγησε τον αριθμό του τηλεφώνου σου.
Κάντε κλικ στο κουμπί “Επιβεβαίωση αριθμού”.
Εισαγάγετε τον κωδικό από το SMS στο αναδυόμενο παράθυρο και κάντε κλικ στο κουμπί “Επιβεβαίωση”.
Εάν κάτι πήγε στραβά, κάντε κλικ στο κουμπί “Επανάληψη αποστολής SMS”.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε δυσκολίες ή ερωτήσεις — επικοινωνήστε με την υποστήριξη .

2. Πώς να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας;

Μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας όταν εισέρχεστε στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας το ειδικό κουμπί “Επαναφορά κωδικού πρόσβασης”. Στη συνέχεια, εισαγάγετε τη διεύθυνση email που καθορίσατε κατά την εγγραφή του λογαριασμού στο αναδυόμενο παράθυρο. Στη συνέχεια, ελέγξτε το email σας και ακολουθήστε τις οδηγίες στην επιστολή.

3. Πώς να αλλάξετε το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου ή το email σας;

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγές μόνοι σας γιατί αυτό θα απαιτήσει πρόσθετη επαλήθευση από την πλευρά μας. Για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, επικοινωνήστε με την υποστήριξη .

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

1. Πώς να κάνετε μια κατάθεση;

Μεταβείτε στην ενότητα “Ταμερητά” και κάντε μια κατάθεση μέσω οποιουδήποτε τρόπου πληρωμής σας βολεύει. Υποδείξτε το ποσό που θέλετε να καταθέσετε και ακολουθήστε τις περαιτέρω οδηγίες στη σελίδα πληρωμής. Δώστε προσοχή στη μετατροπή, εάν αυτή καθορίζεται.

* Πριν κάνετε μια κατάθεση για την ενεργοποίηση του μπόνους, είναι απαραίτητο να ενεργοποιήσετε το ίδιο το μπόνους.

2. Πώς γίνεται η ανάληψη κεφαλαίων;

1) Επιβεβαιώστε τον αριθμό τηλεφώνου και το email σας στο προφίλ σας.
2) Ποντάρετε το ποσό της τελευταίας κατάθεσης (είναι απαραίτητο να γυρίσετε κάθε κατάθεση τουλάχιστον τρεις φορές πριν την ανάληψη των κερδών). Μπορείτε να ελέγξετε εάν πληροίτε τις απαιτήσεις στοιχηματισμού στη σελίδα ανάληψης .
3) Εάν τοποθετήσατε στοιχήματα με κεφάλαια μπόνους, βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει κατάθεση εντός των τελευταίων 30 ημερών.
4) Συμπληρώστε όλους τους όρους του μπόνους μετά την ενεργοποίησή του.
5) Βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία πληρωμής στο αίτημα ανάληψης είναι σωστά.
6) Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιβεβαιώσει όλα τα έγγραφα. Εάν κάτι δεν έχει μεταφορτωθεί, συνιστούμε να ανεβάσετε όλα τα έγγραφα πριν δημιουργήσετε ένα αίτημα ανάληψης — αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την περιττή φασαρία κατά τη δημιουργία του αιτήματος.

3. Τι είναι ο τριπλός τζίρος μιας κατάθεσης;

Ο τριπλασιασμός του κύκλου εργασιών της κατάθεσης είναι μια προϋπόθεση που σημαίνει ότι κάθε κατάθεση πρέπει να γυριστεί τρεις φορές πριν από την ανάληψη των κερδών. Για παράδειγμα, εάν έχετε καταθέσει 10 EUR, τότε είναι απαραίτητο να στοιχηματίσετε 30 EUR συνολικά.

4. Ποιοι είναι οι όροι για την επεξεργασία των αιτημάτων ανάληψης;

Συνήθως, η επεξεργασία του αιτήματος ανάληψης διαρκεί 24 έως 36 ώρες. Αλλά το αίτημά σας μπορεί να διεκπεραιωθεί πιο γρήγορα, ανάλογα με ορισμένες συνθήκες (για παράδειγμα, μπορείτε να ανεβάσετε έγγραφα εκ των προτέρων στην ενότητα “Προφίλ”).

5. Πώς μπορώ να μάθω την κατάσταση ενός αιτήματος ανάληψης;

Μεταβείτε στην ενότητα «Ταμειακή θυρίδα», κάντε κλικ στο κουμπί «Ιστορικό ανάληψης» και θα δείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες.

6. Μπορώ να χρησιμοποιήσω πολλαπλούς τρόπους πληρωμής;

Ναι, μπορείτε να κάνετε μια κατάθεση στο λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε βολική μέθοδο πληρωμής που είναι διαθέσιμη στην ενότητα “Ταμερητά”. Εάν δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αίτημα για έναν τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν, τότε μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε από τις διαθέσιμες μεθόδους. Λάβετε υπόψη ότι σε αυτήν την περίπτωση ενδέχεται να απαιτηθούν πρόσθετοι έλεγχοι.

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ

1. Πώς να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας;

Για να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας, θα πρέπει να ανεβάσετε μια φωτογραφία της διάδοσης του διαβατηρίου ή της ταυτότητάς σας και στις δύο πλευρές με τα ακόλουθα δεδομένα: πλήρες όνομα, ημερομηνία γέννησης (τα δεδομένα πρέπει να είναι απολύτως πανομοιότυπα με αυτά που καθορίζονται στο προφίλ), τη σειρά και τον αριθμό του παραστατικού, την ημερομηνία έκδοσής του και την ημερομηνία λήξης (εφόσον παρέχεται). Τα έγγραφα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και να είναι ορατά στη φωτογραφία ως σύνολο.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

2. Πώς να επαληθεύσετε τη διεύθυνσή σας;

Για να επαληθεύσετε τη διεύθυνση, θα πρέπει να ανεβάσετε ένα επίσημο έγγραφο με τα ακόλουθα δεδομένα: πλήρες όνομα, διεύθυνση κατοικίας και ημερομηνία έκδοσης του εγγράφου (όχι παλαιότερη από 3 μήνες από την τρέχουσα ημερομηνία). Μπορεί να είναι:
τραπεζικά αντίγραφα.
ένα τιμολόγιο για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας ή άλλες υπηρεσίες·
αλληλογραφία με κρατικούς φορείς.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

3. Πώς να επαληθεύσετε το Papara;

Για να επαληθεύσετε το πορτοφόλι Papara, θα πρέπει να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης της αρχικής σελίδας του προσωπικού σας λογαριασμού (https://www.papara.com/personal/#!/account) και να το ανεβάσετε. Το στιγμιότυπο οθόνης πρέπει απαραίτητα να δείχνει το πλήρες όνομα του κατόχου, τον αριθμό τηλεφώνου, το email πελάτη και τον αριθμό πορτοφολιού (Papara numarasi). Τα δεδομένα πρέπει να είναι καλής ποιότητας και να είναι ορατά στο σύνολο της φωτογραφίας.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

4. Πώς να επαληθεύσετε το MiFinity;

Για να επαληθεύσετε το πορτοφόλι MiFinity, θα πρέπει να τραβήξετε και να ανεβάσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης της αρχικής σελίδας με την καρτέλα Συναλλαγές (https://secure.mifinity.com/) με συναλλαγές στο λογαριασμό σας. Καθώς και ένα στιγμιότυπο οθόνης της καρτέλας “Λεπτομέρειες προφίλ” της ενότητας “Προφίλ” (στην επάνω δεξιά γωνία κάντε κλικ στο όνομά σας και μετά στην καρτέλα “Προφίλ”), όπου το email (αυτό είναι το αναγνωριστικό του πορτοφολιού) και το όνομα χρήστη στην επάνω δεξιά γωνία υποδεικνύονται.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

5. Πώς να επαληθεύσω τη Visa/Mastercard;

Για να επαληθεύσετε την κάρτα Visa/Mastercard, θα πρέπει να τραβήξετε μια φωτογραφία του μπροστινού και του πίσω μέρους της κάρτας. Η φωτογραφία πρέπει να δείχνει τον καλυμμένο αριθμό της κάρτας (τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού της), το όνομα και το επώνυμο του κατόχου και την ημερομηνία λήξης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα στην κάρτα, απαιτείται δήλωση με το όνομα του κατόχου της κάρτας και τα τέσσερα τελευταία ψηφία της κάρτας.
Εάν η κάρτα είναι εικονική, θα χρειαστούν στιγμιότυπα οθόνης από την πλήρη σελίδα της εφαρμογής με τα παραπάνω δεδομένα (αριθμός κάρτας, ημερομηνία λήξης κάρτας, όνομα και επώνυμο του κατόχου της κάρτας).

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

6. Πώς να επαληθεύσετε μια τραπεζική μεταφορά;

Για να επαληθεύσετε ένα τραπεζικό έμβασμα, θα πρέπει να παράσχετε μια κίνηση λογαριασμού με τα ακόλουθα δεδομένα: αριθμός τραπεζικού λογαριασμού (IBAN), επώνυμο και όνομα του κατόχου. Μπορείτε επίσης να βγάλετε φωτογραφία την πλαστική κάρτα εάν έχει IBAN και το όνομα του πελάτη.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

7. Πώς να επαληθεύσετε ένα πορτοφόλι Piastrix;

Για να επαληθεύσετε το πορτοφόλι Piastrix, θα πρέπει να ανεβάσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης της καρτέλας “Ρυθμίσεις προφίλ” της ενότητας “Προφίλ”. Το ίδιο το πορτοφόλι θα πρέπει επίσης να επαληθευτεί. Το στιγμιότυπο οθόνης πρέπει να είναι καλής ποιότητας και να περιέχει το πλήρες όνομα του ιδιοκτήτη, την ημερομηνία γέννησης και τον αριθμό πορτοφολιού.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

8. Πώς να επαληθεύσετε το Jeton;

Για να επαληθεύσετε το πορτοφόλι Jeton, θα πρέπει να ανεβάσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης του προσωπικού σας λογαριασμού (η καρτέλα “Ρυθμίσεις” της ενότητας Προφίλ είναι https://www.jeton.com/customer/settings). Το στιγμιότυπο οθόνης πρέπει να περιέχει το πλήρες όνομα του κατόχου, τον αριθμό πορτοφολιού, τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση email σε καλή ποιότητα.
Οι εγγεγραμμένοι χρήστες στην εφαρμογή μπορούν να βρουν τις απαραίτητες πληροφορίες στις ενότητες “Ρυθμίσεις” και “Πληροφορίες χρήστη”.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα “Προφίλ”.

9. Πώς να επαληθεύσω το eZeeWallet;

Για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό eZeeWallet, θα πρέπει να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης της αρχικής σελίδας του προσωπικού σας λογαριασμού – την καρτέλα Πίνακας ελέγχου (https://www.ezeewallet.com/en/consumers/dashboard) και να το ανεβάσετε. Το στιγμιότυπο οθόνης πρέπει να είναι καλής ποιότητας και να περιέχει τα ακόλουθα δεδομένα: αναγνωριστικό πορτοφολιού, πλήρες όνομα του κατόχου και διεύθυνση email.
Οι χρήστες της εφαρμογής για κινητά θα πρέπει επίσης να τραβούν στιγμιότυπα οθόνης με τα παραπάνω δεδομένα.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

10. Πώς να επαληθεύσω το PayFix;

Για να επαληθεύσετε το πορτοφόλι PayFix, θα πρέπει να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης του προφίλ του πελάτη (www.bireysel.payfix.com.tr/profile) και να το ανεβάσετε. Το στιγμιότυπο οθόνης πρέπει να περιέχει τα ακόλουθα δεδομένα σε καλή ποιότητα: όνομα πελάτη, αναγνωριστικό ψηφιακού πορτοφολιού και διεύθυνση email (PayFix No/Payfix Numarasi).
Για τους χρήστες της εφαρμογής για κινητά απαιτούνται στιγμιότυπα οθόνης με τα παραπάνω δεδομένα.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

11. Πώς να επαληθεύσω το Volt;

Για να επαληθεύσετε το Volt, θα πρέπει να ανεβάσετε μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού (για μία συναλλαγή ή για την περίοδο κατάθεσης). Ο αριθμός λογαριασμού, το πλήρες όνομα του κατόχου, το ποσό, η ημερομηνία συναλλαγής, καθώς και η περιγραφή της πληρωμής (υπέρ του οποίου έγινε η πληρωμή) θα πρέπει να είναι πλήρως ορατά στο αντίγραφο κίνησης σε καλή ποιότητα.
Η δήλωση θα πρέπει να παρέχεται σε μορφή PDF ή ως στιγμιότυπο οθόνης που λαμβάνεται στην εφαρμογή.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης στην ενότητα Προφίλ.

12. Πώς να επαληθεύσω το Netbanking;

Για να επαληθεύσετε το Netbanking, θα πρέπει να παράσχετε μια κατάσταση λογαριασμού, όπου ο αριθμός λογαριασμού και το όνομα του κατόχου θα πρέπει να είναι ορατά σε καλή ποιότητα.

* Θα βρείτε συμβουλές επαλήθευσης ενότητα Προφίλ.

13. Πώς να επαληθεύσετε τις πληρωμές μέσω συστημάτων πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου;

18. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για την επεξεργασία των εγγράφων μου;

Τα έγγραφά σας θα υποβληθούν σε επεξεργασία πιο γρήγορα εάν υπάρχει ενεργό αίτημα ανάληψης. Εάν δεν υπάρχει ενεργό αίτημα, η επεξεργασία των εγγράφων γίνεται με σειρά προτεραιότητας.

19. Μπορώ να χρησιμοποιήσω άδεια διαμονής αντί διαβατηρίου;

Ναι, αν δεν έχεις διαβατήριο

20. Τι έγγραφο μπορώ να προσκομίσω ως έγγραφο με τη διεύθυνση κατοικίας εάν νοικιάσω σπίτι (οι αποδείξεις πληρωμής έρχονται σε άλλο άτομο) και δεν χρησιμοποιώ τραπεζικές κάρτες;

Μπορείτε να παρέχετε οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο με τα ακόλουθα δεδομένα: πλήρες όνομα, διεύθυνση κατοικίας και ημερομηνία έκδοσης (όχι παλαιότερο των 3 μηνών από την τρέχουσα ημερομηνία).

21. Γιατί η άδεια οδήγησης δεν είναι κατάλληλη ως έγγραφο ταυτότητας;

Η άδεια οδήγησης είναι επιβεβαίωση του δικαιώματος οδήγησης οχημάτων. Δεν διαθέτει αρκετά δεδομένα που είναι απαραίτητα για την επαλήθευση της ταυτότητας του πελάτη.

22. Ποια δήλωση απαιτείται για την επαλήθευση της κάρτας Revolut;

Θα πρέπει να κάνετε μια δήλωση επιβεβαίωσης κάρτας με μια λίστα με όλες τις κάρτες Revolut.

23. Γιατί είναι απαραίτητη η διεύθυνσή μου;

Οι κανόνες του ιστότοπου περιέχουν μια λίστα χωρών όπου απαγορεύεται να παίζετε. Θα πρέπει να φροντίσουμε να μην μένετε σε ένα από αυτά.

24. Γιατί δεν μπορώ να κρύψω μέρος του κωδικού και της σειράς του διαβατηρίου;

Μπορείτε να αποκρύψετε ορισμένα από τα δεδομένα, αλλά τα δύο πρώτα και τα δύο τελευταία ψηφία του αριθμού, καθώς και μέρος της σειράς εγγράφων, θα πρέπει να είναι ορατά. Αυτό είναι απαραίτητο για την επιβεβαίωση της γνησιότητας των εγγράφων σας.

25. Γιατί η εγγραφή στο διαβατήριο δεν είναι κατάλληλη;

Το έγγραφο πρέπει να περιέχει το πλήρες όνομα, τη διεύθυνση κατοικίας και την ημερομηνία έκδοσης. Η εγγραφή δεν έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

26. Γιατί είναι απαραίτητη η δήλωση τραπεζικού λογαριασμού για επαλήθευση;

Η δήλωση απαιτείται για την επιβεβαίωση της ιδιοκτησίας μιας τραπεζικής κάρτας που δεν κατονομάζεται.

27. Γιατί είναι απαραίτητη η λήψη selfie με ταυτότητα για επαλήθευση;

Η διαδικασία είναι απαραίτητη για να αποτραπεί η πιθανή χρήση των εγγράφων σας από μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

28. Γιατί πρέπει να παρέχω ένα νέο έγγραφο που να αναφέρει τη διεύθυνση κάθε μήνα;

29. Γιατί δεν μπορώ να ανεβάσω πολλές κάρτες στο προφίλ μου ταυτόχρονα;

Μην προσθέτετε τρόπους πληρωμής που δεν χρησιμοποιείτε στο προφίλ σας. Αλλά μπορείτε να κατεβάσετε όλες τις τραπεζικές κάρτες που χρησιμοποιήθηκαν για την πραγματοποίηση καταθέσεων.